lauantai 1. tammikuuta 2011

jotainrandomia.fi

Huomenna on kupolissa piirtochat niinkuin aina joka sunnuntai. Mut näkee siellä nimimerkillä "Surusilmä", lähetä viestiä tai kommenttia mun piirrustuksille jos bongaat. :D Ja kamuksikin saa toki myös pyytää. ^^ En pure. Mulla alkaa 10 päivä koulu, entä teillä? Olin muuten äsken kylvyssä, siel oli kivaa ku pisti siihen väriä vaihtelevia valoja ja poreet. Sillon on vasta hauskaa kun pistää sieltä pesuhuoneesta kaikki valot pois niin näyttää tosi siistiltä. :D

Kuka muuten pelaa Transformicea? Mä pelaan, se on sellanen hiiripeli, jossa haetaan juusto ja sitten yritetään päästä takas kotikoloon, mutta siinä on esteitä ja kaikenlaisii vaikeuksia. ☺ Oon siellä Katariina, moikkaa jos näät. En edelleen pure. ;D


Bye bye ♥ P.S Aika tuolla alhaalla puhuu varmaan taaskin pelkkää sontaa ☻

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti