lauantai 1. tammikuuta 2011

good morning !☺

..tai oikeastaan voisi sanoa "boring morning ! ☺". Mutta iha sama, ei sillä nyt niin väliä oo. :D Vähän randomaamumusiikkia teille, olkaapa hyvä ~






Hahaa, en edes tiiä mikä toi on mut pistinpähän vaan. x) Ei muuten väsytä yhtään *katsoo peiliin* ne ei oo ees sellatteet tummat, jotka siis tulee ku on väsyny. Ja menkääpäs siitä jumppaamaan musiikin tahdissa, hop hop.

MÄ KUULIN ÄSKEN JONKUN PAUKUN ULKOO! Paukutellaaks sielkä vielä kun kello on jo 3:52 :< Tai sitten mä vaan kuulin harhoja. o u o Voisin muuten pistää mun kissastani lisää kuvia, mut en nyt. >:D Joskus toisen kerran ku mä jaksan ladata kamerasta kuvat koneelle.

Me muuten valattiin tänään.. siis eilen tinoja, mulle tuli joutsen ja merihevonen, joutsen tuo kuulemma onnea, mut merihevosesta en tiiä. C: ... ja miks blogiarkisto sanoo että tää on postattu vuonna 2010, vaikka nyt on 2011? o__o' outoa. But heihei ♥ P.S Alla oleva aika selittää taas täyttä kakkaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti