keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Tauko ja muuta asiaa.

Heippa! En oo pitkään aikaan (kai?) kirjoittanut ja halusin nyt vain ilmoittaa, etten ole kuollut tai hävinnyt minnekkään. :'D 12 pv päästä on ystävänpäivä! Kivaa! ...... vaikken juuri kavereita IRL-elämässä omistakkaan tällä hetkellä. :/ Muuten, kerran kun olin isosiskon kaa Suomalaisessa kirjakaupassa nii löydettiin joku Love Navi-niminen kirja. Se on sellanen japanilainen horoskooppikirja josta voi kattoo omankin horoskooppinsa, siinä voi olla esim. Loistava Tanuki, Johtava Norsu, Rauhallinen tiikeri, jne. Itse olin ''Tunteellinen Leijona.'' :--D Siinä oleva luonne kuvas ihan hyvin mua. :'> Muoks muoks, ja kyllä me siis ostettiin se. x'D

Ja sitten vähän asiaa... eli, kuten aivan 99% huomaat otsikostakin, eli olen menossa tauolle. En siis aio lopettaa tätä blogia. Syy, miks menen tauolle, on se että en oikein usein jaksa ja ehdi bloggaamaan kun on vähän muutakin tekemistä ja tää blogi jää vähän pois ajatuksistani... en tiiä kuinka kauan oon tauolla, mutta luulen, etten hirveän kauaa. Sen (en) lupaan. C:

Juu, että heihei. ♥

 klo 20:20

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti