lauantai 5. helmikuuta 2011

Naurakaa, ihmiset, naurakaa! xD

Juu, että hyvää päivää kaikille. Suosittelen nauramaan seuraavassa lauseessa, tai muuten...! Elikkäs, kerronpa teille sellaisen jutun, että blogi palautuukin tauolta tänään! TROLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOL!!!11!!1!1!1!11ONEONE1
!1!!!!11

Syy siihen on se että en pysty olemaan erossa blogistani. x)
Sitten muihin asioihin. Oon menossa klo 12 yhden Roosan synttäreille, mutta huono siinä on se, et mulla on kurkku kipee, mutta onneks ei oo kuumetta. ;( Lääkkeenä mulla toimii valkosuklaa... :D Mulla on jo vaatteetkin päällä (No tietysti on!), joten oon valmis. Ainiin, ja hiuksetkin on harjattu. :) Annan Roosalle synttärilahjaks yhen pelin jossa opetellaan englantia. Aattelin antaa sellasen sille, kun se ei oo ihan hirveen hyvä enkussa, niin se saattais auttaa. ;>

Hmm, joo, ja lupasin kertoo siitä hamsteri jutusta, niinpä että... SAAN (EHKÄ) SYNTTÄRILAHJAKS OMAN KULTAHAMSTERIN!!! Ja ei tartte oottaa kuin 2 kk ja 22 pv ! Eli mulla on veteraanipäivänä synttärit, kuten ehkä huomasittekin. :3 Veteraanipäivänä nostetaan Suomen liput salkoon mun synttäreiden kunniaks! Okei, ei todellakaan. :'D

No, mulla ei taida enää ollakkaan mitään kerrottavaa.. paitsi kerron ehkä synttäreiden jälkeen, jos jaksan, mitä siellä synttäreillä oikein tapahtui. :)

Moi moi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti